Krisztiánnak egy olyan webshopra volt szüksége ami letisztult, modern. A designnak tükrözni kellett az orvosi, egyészségügyi profizmust és bizalmat. A brandszínek és a logó adottak voltak. Ezek köré építettük fel a webshop fő elemeit: egyedi kóddal írt termékkártyákat, lekerekített egyedi footert. Fontos volt a prebiotikumnál az étrend kiegészítő folyamatos szedése, ezért létrehoztunk egy csomagajánlatot a termékoldalon, ahol 1,3 és 6 darabos egészségtudatos kiszerelést tud választani.
Krisztiánnak egy olyan webshopra volt szüksége ami letisztult, modern. A designnak tükrözni kellett az orvosi, egyészségügyi profizmust és bizalmat. A brandszínek és a logó adottak voltak. Ezek köré építettük fel a webshop fő elemeit: egyedi kóddal írt termékkártyákat, lekerekített egyedi footert. Fontos volt a prebiotikumnál az étrend kiegészítő folyamatos szedése, ezért létrehoztunk egy csomagajánlatot a termékoldalon, ahol 1,3 és 6 darabos egészségtudatos kiszerelést tud választani.
4-5 meeting keretein belül megkezdtük a tartalom összeállítását és strukturálását: perszónák felépítése, buyers funnel, versenytárskutatás 4 webáruházra, oldaltérkép felrajzolás. A közös munkát Miroban csináltunk vitruális boardok segítségével.
Bár volt meglévő logó és brandszín a webshophoz tartozó elemeket illetve szekciókat (pl. az Enteroreg kártyákat) egyedi design alapján dolgoztuk ki.
A meglévő design elemek segítségével és egyedi kódolással létrehoztuk a hero section-t, az egyedi kártyás-csomagos megoldást az Enteroreg termékekhez, valamint a design programban megtervezett footer (lábrészt).