A küldetésünk az volt, hogy egy letisztult, minimalista webshopot alkossunk, amiben a wobblerek (csalik valódi halbőrből) vannak a fókuszpontban. Ezek a darabok a luxuscikknek számítanak. Ezért a Shopify helyett egy teljesen egyedi tervezésű webáruházat hoztunk létre Webflow és Snipcart segítségével.
A küldetésünk az volt, hogy egy letisztult, minimalista webshopot alkossunk, amiben a wobblerek (csalik valódi halbőrből) vannak a fókuszpontban. Ezek a darabok a luxuscikknek számítanak. Ezért a Shopify helyett egy teljesen egyedi tervezésű webáruházat hoztunk létre Webflow és Snipcart segítségével.
Első körben Miroban közösen kreáltunk egy képzeletbeli perszónát aki luxus wobblereket vásárolna illetve csináltunk egy átfogó versenytárskutatást hasonló felülre pozícionált termékekről. Ezekből számos olyan ötlet jött (édes-sósvízi kategóriáktól kezdve egészen az owner's card-ig) amit beépítettünk a weboldal vázlat-térképbe.
Miután meglett a drótváz lefektettük az az irányt amiben közösen gondolkoztunk: minimalista, fehér alapú, letisztult, luxustermékeket áruló webáruház. Ehhez gyűjtöttem számos inspiráló képet Dribble-ön és Behance-en. Kreáltam egy ún. moodboardot. Ebből és a vázlatból már viszonylag könnyen meg tudtam csinálni a designt Figmaba.
Amikor Webflowban dolgozom minden alkalommal egy előre meghatározott keretrendszert használok: Client First. Ebben a rendszerben építem fel az oldalakat. Így bármelyik fejlesztő könnyedén átlátja a projektet és könnyen változtatható. Annyi kiegészítést csináltam, hogy nem Webflow E-commerce-t használtam, hanem külön e-kereskedelmi platformot.