Eternalmode

Küldetésünk

Bernadettéknek már volt egy létező Wordpress-es weboldala, sőt már belekezdtek egy Shopify oldalba is egy fejlesztővel, de nem voltak elégedettek és így a projekt is elakadt. Közös célunk volt, hogy a márka értékeihez illő új és friss irányvonalat teremtve megalkossuk az Eternalmode saját arculatát és olyan webshopot fejlesszünk, amit áthat a Burnin Man fesztivál életérzés.

Küldetésünk

Bernadettéknek már volt egy létező Wordpress-es weboldala, sőt már belekezdtek egy Shopify oldalba is egy fejlesztővel, de nem voltak elégedettek és így a projekt is elakadt. Közös célunk volt, hogy a márka értékeihez illő új és friss irányvonalat teremtve megalkossuk az Eternalmode saját arculatát és olyan webshopot fejlesszünk, amit áthat a Burnin Man fesztivál életérzés.

Előtte és utána képek

Fő kivások

Bernadettéknek már volt egy létező Wordpress-es weboldala, sőt már belekezdtek egy Shopify oldalba is egy fejlesztővel, de nem voltak elégedettek és így a projekt is elakadt. Többek között azért is állt le a projekt, mert az egyik versenytárs webáruháza lebegett előttük, mint etalon és a régebbi Shopify webáruházat is próbálták ugyanúgy átkódoltatni. A legnagyobb kihívásom az volt, hogy elsőre nemet mondjak arra, hogy ezt az irányt folytassuk, mert a legfontosabb, hogy a márka megtalálja a saját értékeit, amivel igazán ki tudja fejezni magát és ez fog bizalmat és hitelességet, valamint kötődést teremteni. Ezután az volt a célunk, hogy a márka értékeihez illő új és friss irányvonalat teremtve megalkossuk az Eternalmode saját arculatát és olyan webshopot fejlesszünk, amit áthat a Burnin Man fesztivál életérzés. Fontos volt, hogy kiemeljük a termékek előnyeit (100%-ban kézzel gyártott, légáteresztő anyag, könnyen tisztítható, stb.) mivel a célcsoport nagy része Nevadaban a sivatagban fogja hordani több napon át.
Green leaves from the right

Így értük el a kitűzött célunkat

01
Megbeszélés

Első lépésként egy közös meeting keretében felmértem, hogy miképpen áll a projekt, hiszen eredetileg azzal a problémával fordultak hozzám, hogy már van egy Shopify webshop csak igazítani kéne rajta. Itt talán az volt a legnehezebb, hogy nemet mondjak a felkérésre és felvázoljam a további lehetőségeket.

02
Tartalom, drótváz
03
Fejlesztés, átadás

Második körben (még továbbra is meetingek keretein belül) közösen elkezdtük újra strukturálni a weboldalt. Miroban perszónákat hoztunk létre és elkezdtük összeírni, hogy a sivatagban fesztiválozó emberek milyen főbb próblémákkal néznek szembe az öltözködés terén. Innen jöttek a legjobb és legfontosabb termékelőnyök. Utána ezt foglaltuk vázlatba.

Ezúton is hálás vagyok Bernadettéknek, hogy hallgattak rám és nulláról létrehoztunk egy olyan webshopot ahol a termékek és a kollekciók nagy szépen átláthatóak, valamint a termékelőnyök nagyszerűen vannak prezentálva és nem utolsó sorban méltán visszaadja az Eternalmode értékeit és a Burnin Man fesztivál életérzést egy letisztult vonalon.

A munka értékelése