Bernadettéknek már volt egy létező Wordpress-es weboldala, sőt már belekezdtek egy Shopify oldalba is egy fejlesztővel, de nem voltak elégedettek és így a projekt is elakadt. Közös célunk volt, hogy a márka értékeihez illő új és friss irányvonalat teremtve megalkossuk az Eternalmode saját arculatát és olyan webshopot fejlesszünk, amit áthat a Burnin Man fesztivál életérzés.
Bernadettéknek már volt egy létező Wordpress-es weboldala, sőt már belekezdtek egy Shopify oldalba is egy fejlesztővel, de nem voltak elégedettek és így a projekt is elakadt. Közös célunk volt, hogy a márka értékeihez illő új és friss irányvonalat teremtve megalkossuk az Eternalmode saját arculatát és olyan webshopot fejlesszünk, amit áthat a Burnin Man fesztivál életérzés.
Első lépésként egy közös meeting keretében felmértem, hogy miképpen áll a projekt, hiszen eredetileg azzal a problémával fordultak hozzám, hogy már van egy Shopify webshop csak igazítani kéne rajta. Itt talán az volt a legnehezebb, hogy nemet mondjak a felkérésre és felvázoljam a további lehetőségeket.
Második körben (még továbbra is meetingek keretein belül) közösen elkezdtük újra strukturálni a weboldalt. Miroban perszónákat hoztunk létre és elkezdtük összeírni, hogy a sivatagban fesztiválozó emberek milyen főbb próblémákkal néznek szembe az öltözködés terén. Innen jöttek a legjobb és legfontosabb termékelőnyök. Utána ezt foglaltuk vázlatba.
Ezúton is hálás vagyok Bernadettéknek, hogy hallgattak rám és nulláról létrehoztunk egy olyan webshopot ahol a termékek és a kollekciók nagy szépen átláthatóak, valamint a termékelőnyök nagyszerűen vannak prezentálva és nem utolsó sorban méltán visszaadja az Eternalmode értékeit és a Burnin Man fesztivál életérzést egy letisztult vonalon.