Az volt a közös célunk, hogy a kifogástalan minőségű natúr kozmetikai termékek mellé egy olyan webshop arculatot építsünk, amely hitelességet és bizalmat áraszt. Az egész felületet úgy alakítottuk ki, hogy a felhasználóknak szóljon. Kreáltunk egy quiz tesztet, hogy a lehető legjobb terméket találja meg magának a legrövidebb időn belül. Létrehoztunk egy adatbázist az összes természetes összetevőkre amik a termékekben megtalálhatóak az avokádótól az argán olajig.
Az volt a közös célunk, hogy a kifogástalan minőségű natúr kozmetikai termékek mellé egy olyan webshop arculatot építsünk, amely hitelességet és bizalmat áraszt. Az egész felületet úgy alakítottuk ki, hogy a felhasználóknak szóljon. Kreáltunk egy quiz tesztet, hogy a lehető legjobb terméket találja meg magának a legrövidebb időn belül. Létrehoztunk egy adatbázist az összes természetes összetevőkre amik a termékekben megtalálhatóak az avokádótól az argán olajig.
A tartalomfelállítás során először meghatároztuk a célcsoportot és perszónákat alakítottunk ki. Kiderült, hogy a felhasználóknak az egyik legnagyobb kihívás megtalálni a bőrtípusukat és ahhoz igazítani a bőrápolási rutinjukat. Ezért döntöttük el, hogy a webshop-ba bele fog kerülni egy termékajánló quiz ami az adott bőrtípus alapját veszi alapul.
Mielőtt nekivágtunk a webshopnak Shopify-ban fontos volt, hogy megtervezzük a natúr kozmetikai termékek mellé az új és friss arculatot, ami letisztult és bizalmat áraszt az emberekben. Először egy hangulat táblát csináltunk ahová "feldobáltuk" a megfelelő képeket, szövegeket. Ebből és design kutatásból hoztuk létre az arculati kézikönyvet.
A tartalom összeállítás során kapott oldaltérképből először a már előre kiválasztott prémium Shopify témában megalkottam a drótvázat, majd erre szépen Shopify fejlesztés segítségével létrehoztuk a teljesen egyedi design-t. Ezek után még megkerestem a legjobb termék-quiz applikációt és gondosan beállítottam a megírt kérdésekre és teszteltem.