Péter már évek óta lakberendezéssel foglalkozik és régóta szeretett volna egy olyan webshopot, ahol olyan termékeket árul, amit máshol Magyarországon az emberek nem kapnak meg, valamint egyedülálló módon shop the look lehetőség segítségével az oldalra látogatók szó szerint berakhatják a lakberendezési fotón szereplő termékeket a kosárba. Fontos volt, hogy a már meglévő Instagram fiókhoz is hozzá tudjuk kapcsolni az oldalt, valamint olyan online fizetési lehetőséget találjunk ami megbízható és hosszú távon költséghatékony.
Péter már évek óta lakberendezéssel foglalkozik és régóta szeretett volna egy olyan webshopot, ahol olyan termékeket árul, amit máshol Magyarországon az emberek nem kapnak meg, valamint egyedülálló módon shop the look lehetőség segítségével az oldalra látogatók szó szerint berakhatják a lakberendezési fotón szereplő termékeket a kosárba. Fontos volt, hogy a már meglévő Instagram fiókhoz is hozzá tudjuk kapcsolni az oldalt, valamint olyan online fizetési lehetőséget találjunk ami megbízható és hosszú távon költséghatékony.
Mint minden egyes oldalnál itt is a legelső kihívás volt a tartalmi blokkok összeállítása. Több meeting után jutottunk el a már kész drótvázhoz, ahol egyértelműen látszik, hogy milyen nagyobb részekből áll a webáruház.
Talán ez volt projektbe a legnagyobb kihívás. Egy app és egyedi kód segítségével olyan swatchokat tölthetünk fel, ami a hover effefktnél (egeret a swatch fölé húzzuk) kiírja és fotón megjeleníti az adott szövet nevét és képét. Ez azért kardinális pont, mert így egy "egér ráhuzással" láthatják a látogatók a szövetet egészen közelről.
Az utolsó kihívás a termékfotók és a képek rendszerezett, optimalizált feltöltése volt. Nagyon sok termékkel rendelkezik a bolt és mindegyiket optimalizálni kellett a megfelelő méretre és kiterjesztésre.