Barbi már régóta csinál lenyűgöző ékszereket természetes anyagokból és szüksége volt egy olyan modern webshopra ami szépen, letisztultan jeleníti meg a termékeket és fókuszpontba helyezi az ékszereket. Fontos volt, hogy a már meglévő Instagram fiókjához és a Google Shoppinghoz is hozzá tudjuk kapcsolni a webáruházban lévő palettát, hiszen így social median és a Google keresőből is egy gombnyomással rendelhetnek. Ezért választottuk a Shopify-t. A webáruházzal összekötött Mailchimp-el létrehoztunk egy kampányt ami a vásárlók útját kíséri végig, így minden egyes fázisban (újonnan regisztráló, vásárló, visszatérő, kosárt elhagyó, stb.) személyre szabott ajánlatokkal tudjuk megszólítani őket.
Barbi már régóta csinál lenyűgöző ékszereket természetes anyagokból és szüksége volt egy olyan modern webshopra ami szépen, letisztultan jeleníti meg a termékeket és fókuszpontba helyezi az ékszereket. Fontos volt, hogy a már meglévő Instagram fiókjához és a Google Shoppinghoz is hozzá tudjuk kapcsolni a webáruházban lévő palettát, hiszen így social median és a Google keresőből is egy gombnyomással rendelhetnek. Ezért választottuk a Shopify-t. A webáruházzal összekötött Mailchimp-el létrehoztunk egy kampányt ami a vásárlók útját kíséri végig, így minden egyes fázisban (újonnan regisztráló, vásárló, visszatérő, kosárt elhagyó, stb.) személyre szabott ajánlatokkal tudjuk megszólítani őket.
Az egész weboldalkészítés illetve webshop készítésnél a legfontosabb dolog, hogy gondosan megalkossuk azt a tartalmi struktúrát, ami a potenciális ügyfelekre szabott. Úgy kell kialakítani az oldalakat, hogy a lehető leghamarabb megtalálják amit keresnek és közben kihangsúlyozzuk cégünk legfontosabb elemeit.
Miután megvan a vázlat és a tartalmi blokk, meg kell írni a konkrét szöveget. Fontos, hogy itt is ügyeljünk arra, hogy passzoljon a céges arculathoz mind tartalmilag mind nyelvezetben és az embereknek mindig könnyen "emészthető" legyen. Ne használjunk "elcsépelt" szavakat (mint pl. legjobb, amíg a készlet tart, stb.).
Nincs mit tagadni a design-al kapcsolatban. Az esztétika talán még fontosabb is mint a tartalom. Egy letisztult, igényesen megszerkesztett oldal amin végig egységes termékfotók vannak és harmonikusan illeszkedik minden a céges arculatba az nem csak szemet gyönyörködtető, de feljebb pozícionál minket valamint hitelességet és megbízhatóságot sugall.